Followers

aku dan diri ku..

aku adalah aku. aku suka conteng menyonteng. kalau boleh setiap masa aku ingin menyonteng. tak kesah laa apa yang ada. asalkan boleh untuk ku conteng. aku suka orang menilai hasil contengan aku. kalau boleh, suatu hari nanti, aku nak semua orang baca dan nilai, betapa bernilainya hasil contengan ku ini. peace no war.. hehe =)

Saturday, October 24, 2009

conteng.. menyonteng.. diconteng..

aku ke sini adalah untuk menulis dan conteng menyonteng. menulis, menyonteng, dan mengemas kan tulisan ku. aku juga memohon ada yang memberi ulasan terhadap hasil contengan dan tulisan ku. ia hanya sekadar aku melepas gian aku untuk menconteng di mana-mana buku..

kerana hobi aku ialah menyonteng semata-mata. banyak buku-buku ku habiskan untuk menyonteng perkara-perkara yang tidak berfaedah. maka aku mendapat ilham untuk menyonteng di sini agar ada yang boleh memberi ulasan atas contengan aku yang tak berapa menarik itu.

kerana cita-cita ku adalah seluruh Malaysia membaca hasil contengan ku akan datang.. selamat menyonteng di blog ku ini jika ada sesiapa yang sudi menyonteng..

ku ucapkan terima kasih kepada sesiapa yang sudi menyonteng di sini.. :)

No comments:

Post a Comment